keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Liikunta

Oon facebookissa huomannu, että moni kavereistani on alottanut uudenvuoden jälkeen laiduttamisin ja aktiivisen urheilemisen. Myös minä lukeudun heihin, ketkä yrittävät saada painoaan alas tai muuten vaan näyttämään vartaloaan edes vähän siedettävämmän näköiseksi, jotkut ovat mua palkanneet personal trainerin "hakkaamaan" itsensä kuntoon!

Mulla on kans joskus vuosia sitten ollut PT (personl traineri) käytössäni. Se oli silloin, kun olin nuoria ja kaunis (nykyään olen vain vanha ja lihava :D) No, ei, mutta siis mulla oli joskus Elixiassa hankittuna PT ja voin sanoa, että olin TODELLA PETTYNYT heidän toimintaan. Mulle, kun PT:m ostaminen (1kk) tarkoitti sitä, että olisin saanut treenata PT:n kanssa 3-5krt/pv:ssä, niin Elixiassa, se EHKÄ onnistu 1ktt/vko mikä sitten ei tuottanut hirveesti tuloksia, koska olisin nimenomaan kaivannu sitä kannustajaa joka kiljuu vieressä, että "nyt läski nostat niitä painoja perkele!!!". Mutta ei niin ei. Joten sen jälkeen mulla on menny luotto totaallisesti noihin saleihin ketkä tarjoaa PT palveluita.

Sitten keksin rakkaan hattastuksen mistä edelleen tykkään todellapaljon. TANKOTANSSI. Harrastin sitä aikoinani 1v ja tuli tanko hankittua kotiinkin. Tykkään edelleen aivan todella paljon koko harrastuksesta<3 Jahka mulla aikaa liikenee, niin aijon aloittaa uudelleen harrastamaan. Tavoite oli SM-pääseminen, mutta katotaan nyt miten käy. Tällähetkellä sitä tulee vaan kotona sillontällön "kieputtua" tangolla :D

Mutta tosiaan, siis aikaisemmin olen ollut suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta viimevuosina on tullut otettua noita kiloja joksenkin paljon ja täytyy myöntää, että aivan *piip* vaikeeta päästä niistä eroon! Varsinkin, kun musta on tullut mukavuudenhaluinen ja tykkään ennemmän seistä peilin edessä katselemassa mahaani ja toivoa, että se vain kutistuisi yhtä-äkkiä. Tätä olen viimiset 4v harrastanut ja nyt todennut, että et se vaan tuota tulosta. Nyt sitten olen päättänyt sen, että jos en laihdu syksyyn mennessä heitän KAIKKI IHANAT vaatteet pois ja näillä ihanilla vaatteilla tarkoitan niitä pieniä vaatteita, jotka eivät mulle tällähetkellä mahdu. Olen nimittäin säästellyt noita vaatteita sen 4v ja nyt sitten tosiaan en aijo enää niitä nurkissani säästää jos nyt ei lähde tää "vararengas"vyötäröltä :D

Ei sillä, että mä tuntisin itseni isoksi tai rumaksi, mutta mulla on oikeasti IKÄVÄ niitä kaikki ihania mikrosortseja, kireitä farkkuja, mekkoja, toppeja mitä mulla on kaapissa niin paljon ja jotka vievät liikaa sielä tilaa jos en niitä käytä. Niin sen takia haluisin nyt laihtua! Mutta siis tää on aivan jumalattoman vaikeeta. Tuntuu, että vaikka liikut miten paljon niin mitään ei tapahdu. En tajuu miten se kertyy niin helposti vyötärölle, mutta ei lähde sieltä pois!

Äh, olen puhunut! :D En tiedä helpottiko, mutta tulipahan ainakin avauduttua. Huomenna lähden juoksemaan! :)

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti