perjantai 20. huhtikuuta 2012

En osaa päättä minkä tilaan!!! APUA!!! KUVAT!!!

Selailin taas aikani kuluksi netissä sivuja ja päädyin www.fashionstore.fi josta huomasin, että sielä on 30% ale Guessin laukuista ja nyt en sitten osaa päättää kumman laukun tilaisin ja millä värillä.

1.


Väriä saatavana myös mustana.


 Näissä isoissa laukuissa on vaan se "ongelma", että en osaa käyttää isoja laukkuja. Ainut käyttötarkoitus johon tää tulisi on työmatkat tai sitten, kun lähden jonnekin matkalle. Nää on kyl aivan ihania. <3




2. Vaihtoehtona on siis samaa sarjaa ja samoilla väreillä olevat pienemmät laukut joita löytyy siis värivaihtoehtoina punanen, musta ja myös valkoinen.




Tälläiselle pikkulukulle tulisi ehdottomasti enemmän käyttöä. Ikävä vain, että kaikki mun kaapit pursuaa erillaisia "pikkulaukkuja" joten sen takia, sitten olisi kiva ostaa isolaukku, mutta en haluaisi että se jää sitten kaapinpohjalle lojumaan :(

Väreinä oon miettiny tota PUNAINEN/PINKKI. Se olisi tosi kiva "kesäväri", mutta sitten taas, kun mulla on jo sellaen vaaleanpunainen Guessin laukku. MUSTA olis kiva, "perus"väri, ja mustia laukkuja mulla ei oo kauheesti, mut paljon mustia vaatteita, niin silleen se olis vähän tylsä. Yhtään VALKOISTA laukkua, mulla ei ole, mutta tässä mallissa tää näyttää ehkä vähän tylsältä ? Vai?

Apua mitä mä teen?????

Mutta tämän laukun ajattelin EHDTTOMASTI TILATA, TÄÄ ON AIVAN IHANA!!! <3

Mut hei nyt apuja kaivataan!!! Pliiiiiiis!!!!! :)

Kuvat: www.fashionstore.fi

2 kommenttia:

  1. hmm.. mummieletä toi pienempi punasena tai valkoisena vois olla ihan kiva. En tiä jotenkin itse en ainakaan tosta mustasta tossa tykkää, jotenkin se näyttää vähän hassulta.
    Ja jos et kerran kauheesti isompia laukkuja käytä niin toi pienempi vois olla sopiva, tosin kyllähän ne isotkin laukut joissain tapauksissa on ihan käteviä :D

    Tooivottavasti tästä oli nyt ees ihan vähäistä apua :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä tosta oli jotain apua... kyl mä ehkä kuitenkin tohon punasen värinpuoleen aijon kääntyä :D

    VastaaPoista