maanantai 23. huhtikuuta 2012

Kesä biisit, näillä mennään!



1. Tän löysin äsken youtubesta, kun etsiskelin jotain biisejä mistä tulis hyvä kesäfiilis ja tää on yks varma hitti mitä tuun monesti vielä kuuntelemaan AIVAN HUIPPU Anna Lesko!!! (vaikka en ennen tätä ollu ikinä kuullu koko naisesta :D)


2. Taio Cruz, huippu biisi samoin, kun edeltävänsä Hangover biisi (tosin sen olen kuunnellut jo "loppuun" :D). Ennen Hangover ja Troublemaker biisiä en olekaan Taio Cruzista niin tykännyt, mut nyt kyllä tykkään <3




3. Kesä, ranta, miehet, hiki, terassi ja kylmä siideri <3 Ihana, että Cascada on palannut! 



4. Tätä oon kuunnellut paljon ja ihme etten ole vielä kylläastynyt! Shakira, kuka voisi olla rakastamatta sen ihanaa notkeutta. Mä ainakin haluisin olla yhtä notkea... ;)


5. Ja lisää shakiraa! Tästä biisistä tulee ehkä enemmänkin muistoja mieleen jonka vuoksi tääkin on säilynyt niin hyvänä vaikka kuunneltu on paljon. Olin Espanjassa silloin, ku Espanja voitti jalkapallon MM kisat ja tää biisi soi sielä niin paljon ja tunnelma oli aivan päätä huimaavan hyvä!



6. Rihanna, teki se sitten minkä biisin vaan niin ole aivan myyty! Tää on huippu! <3


7. Vasta viimeaoikoina olen alkanut tykännyt tästä Madonnan biisistä... Madonna ei koskaan oo oikeen muhu iskenyt.


8. Joku ajattelee kohta, että pelkkä Nrj:n "hittibiisejä", mutta osaan mä kuunnella vähän toisenlaistakin musiikkia Nirvana Smells like teen spirit



9. Vähän rankempaa.. Marilyn Mansonia.....


10. ... ja vielä vähän rakenpaa... :D System of a downia 


11. Ja sitten jotain herkkää <3 Hurts Illuminated <3 Tosin taas sama, etten tykkää mistään muusta Hurtsin biiseistä, kuin tästä.


12. Tähtipölyä :)



13. Ja viiimekesän ihana herkkä biisi <3 Olavi Uusi Virta ja Anna Järvinen Elokuu <3



Mut nyt tää lähtee nukkumaan

HYVÄÄ YÖTÄ

<3 <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti