sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kaamea kankkunen

Heissan!

Päätettiin lähtee eilen kavereitten kanssa vihteelle. Oli ihan hauska ALKUilta, mutta loppuilta lähtikin sitten aivan käsistä! Puolet loppuillasta aivan täysin pimennossa, ehkä hyvä niin, ehkä ei. Kuka tietää? Mä kyllä kallistun siihen tulokseen, että ehkä hyvä vaan olla tietämättömänä. Sen verran muistaminen tuottaa tuskaa.

Oon ajatellu, että viinaa ei voi juoda "liikaa", että jossakin vaiheessa vaan tulee "stoppi", että ei PYSTY juomaan enmpää. Tämän asian totesin eilisestä täysin vääräksi. Voin ihan rehellisesti sanoa, että en ikinä ole ollut NIIN kännissä, mitä olin eilen. Moni varmasti ajattelee, krapulassa samaa, että ei enää ikinä viinaa, mutta tällä kerralla mä ajattelen ihan oikeasti sitä, että jos lopettaisin dokaamisen. Mulla olis siihen monta hyvää syytä. 1) rahaa menee
2) karapula tulee
3) kännissä olen ääliö
Siinä ainakin ne suuremmat ja painavimmat syyt miksi voisin lopettaa juomisen. Ainut suuri "haaste" on se, että mun tuttavapiiri koostuu kuitenkin ihmisistä ketkä käyttää alkoholia viikonloppusin ja haluavat lähteä baariin. Ei siinä, voisin mä sinne selvinpäinkin lähteä, mutta sitten kaverit ei halua, että heilun sielä selvinpäin ja he kännissä (siis jos kahdestaan olen jonkun kanssa lähdössä) niin sitten jotenkin ajaudun juomaan.... 

En mä alkoholia ajattellu kokonaan lopettaa. Ruoan kanssa se hyvää, muutamalasillinen ja saunakaljan voi joskus juoda, mutta sellanen ylenpalttinen dokaaminen, ei kyllä sielua lämmitä. 

Mä oikeesti yritän nyt jättää ton dokaamisen. Ei tästä muuten tule mitään. Uskokaa, nyt olen tosissani.

Moimoimoimoimoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti