maanantai 16. huhtikuuta 2012

Asunto shoppailua!

Hei!

Mun viikonloppu on ehkä ollu tämänvuoden erikoisin hyvineen ja huonoineen puolineen. Ollaan tosiaan menty aivan ääripäistä-ääripäihin, eikä tosiaankaan mitään kultasta keskitietä ole löytynt. Niinkun mun elämä yleensä menee.. joko mennään täysillä perse-edellä puuhun tai tullaan kovaa vauhtia perse-edellä pois sieltä muusta, mut anyway.

Perjantai oli ihan iisi päivä... meni kotona vietellessä, mutta la sitten lähtikin aivan täysin käsistä. Siitä kirjotinkin jo viime kerralla, että tosiaan harkitsen tota juomisen lopettamista... se viina_ EI:_SOVI:_ mulle mistään kohti. Ei sitten mitenkäänpäin. No ei siitä sen enmpää...

Sunnuntaina sitten lähdinkin katsomaan erästä asuntoa ja kun näytti sopivalle, niin kaupathan siitä tehtiin heti, joten nyt olen sitten uuden asunnon omistaja :D HAHA! im so happy!!!!! <3 Viimeksi, kun etin omistusasuntoa siihen meni kokonainen vuosi, nyt tuli asuntoa etsittyä vain vaivaiset 3kk. 

Muutto onkin sitten kuukauden päästä ja mä en mainaa pysyä nahoissani!!!!


Oma koti kullan kallis! <3

- Krista Cicciolina Tytzy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti